عنایتی کابوس همیشگی پرسپولیس

غلامرضا عنایتی خیلی دیر در فوتبال ایرانی چهره شد. این مشهدی متولد ۱۳۵۵ (البته طبق شناسنامه) در سن ۲۴سالگی با لباس ابومسلم در لیگ بر‌تر درخشیدن آغاز کرد و دست برقضا در‌‌ همان سال اول و به لطف استقلال رشت که در هفته پایانی ۹ - ۲به ابومسلم باخت و ۷گلش را هم عنایتی زد، این مهاجم مشهدی  آقای گل شد. بعد‌ها این آقای گلی را در استقلال هم تکرار کرد و سالهای پرنوسانی را هم پشت سرگذاشت ولی طی این سال‌ها آنچه که فراموش نکرد گلزنی به پرسپولیس بود. عنایتی که با لباس ابومسلم نتوانسته بود به پرسپولیس گل بزند، با لباس استقلال در بازی برگشت لیگ چهارم گل اول دربی را درون دروازه محمد محمدی قرار داد تا در برد ۳ - ۲تیمش شریک باشد. بازی رفت لیگ پنجم هم تک گل دربی را درون دروازه پرسپولیس قرار داد تا باعث برد ۱ - صفر تیمش باشد.

بعد از لیگ پنجم عنایتی بار سفر به امارات را بست تا با پول‌های شیوخ بار زندگی خود را ببندد و همین هجران از فوتبال ایران باعث شد تا پرسپولیسی‌ها از گزند او در امان بمانند. نیم فصل بازی در استقلال در لیگ نهم اورا تبدیل به دندان پوسیده و... کرد تا دوباره برای نیم فصل به امارات برود و از شروع لیگ دهم با پیراهن سپاهان به لیگ بر‌تر برگردد. در سالی که خیلی پرفروغ نبود و در بازی رفت آخرین گل سپاهان را در دقیقه ۸۶از روی نقطه پنالتی درون دروازه پرسپولیس جای داد تا در نقره داغ کردن تیم علی دایی با نتیجه ۴ - ۱سهم داشته باشد. در لیگ یازدهم با لباس صبای قم گل نزدن در بازی رفت را با دو گل بازی برگشت که هردو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید جبران کرد تا باعث تساوی ۲ - ۲دو تیم شود.

به این ترتیب عنایتی تا پیش از حضور در مس کرمان ۵بار در لیگ بر‌تر دروازه پرسپولیس را باز کرده بود. او امسال با پیراهن مس در بازی رفت موفق به گلزنی نشد اما در بازی برگشت در دقیقه 17 دروازه پرسپولیس را با حرکتی موسوم به «ملخک» باز کرد!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 اسفند 1391 ا 21:54 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.